Wednesday 18 July 2018

Lama Menyepi..

Assalamualaikum.. Salam sejahtera penuh ukhuwah diucapkan kepada semua pembaca MasukGear. Semoga kalian semua sentiasa di bawah payungan rahmat dari-Nya yang Maha Esa. Tadi masa mula-mula melangkah masuk selepas lama tak datang sini tadi, rasanya dah banyak bersawang dah blog ni.. Ya, dah lama sangat dah aku tinggalkan blog ni. Dah lama aku tak menulis. Dah lama juga aku tak mengarang ayat.



So, aku nak minta maaflah buat semua pembaca setia MasukGear kerana dah lama aku abaikan blog ni. Tentu kalian semua tertunggu-tunggu cerita dan celoteh dari aku, kan..? (ada ke yang tunggu..? Haha..) So, aku akan cuba untuk kembali menulis dan memerah benak ni untuk dicurahkan hasil nukilan ku kat sini untuk tatapan semua. Mungkin, akan ada kisah-kisah lama throwback yang akan ku ceritakan kat sini. 

Jadi, sekali lagi aku nak minta maaf banyak-banyak buat semua kerana lama sangat menyepi. Aku harap selepas ni akan ada kisah-kisah baru untuk ku persembahkan buat tatapan semua.. Nantikan kisah yang bakal ku rapukan nanti eh.. Hehe..

Bye-bye..

-PokNik-
MasukGear

No comments:

Post a Comment